تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 13:29
کد خبر : 78150

سیستم گرمایشی مدارس صومعه سرا استاندارد سازی شد

سیستم گرمایشی مدارس صومعه سرا استاندارد سازی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر آموزش وپروش شهرستان صومعه سرا با اشاره به هزینه کرد بیش از سه میلیارد تومان اعتبار طی چند سال اخیر برای استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس این شهرستان گفت : هم اکنون کار به انجام رسیده است و همه مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شده اند. حسین بالو

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر آموزش وپروش شهرستان صومعه سرا با اشاره به هزینه کرد بیش از سه میلیارد تومان اعتبار طی چند سال اخیر برای استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس این شهرستان گفت : هم اکنون کار به انجام رسیده است و همه مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شده اند.

حسین بالو روز دوشنبه در این باره افزود: دولت تدبیر و امید با نگاهی ویژه بر استاندارسازی سیستم های گرمایشی مدارس داشته و طی چند سال اخیر با این رویکرد مشکلات عدیده سیستم های گرمایشی مدارس مرتفع شده است.

وی افزود: تأمین و استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس با اولویت مدارس روستاها و نیز ارتقا تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس و هنرستان‌ها بوده است.

وی از تامین اعتبار یک میلیارد تومانی برای سیستم‌های سرمایشی در این شهرستان خبر داد وافزود: از مهمترین شاخصه‌های استانداردسازی مدارس کشور سیستم های گرمایشی و سرمایشی محسوب می‌شوند و در این راستا با تلاش نماینده شهرستان صومعه سرا تجهیز حوزه های برگزاری کنکور سراسری در شهرستان به این سیستم ها به انجام رسیده است.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای حدود ۱۵ هزار دانش آموز در ۱۵۷مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.